Handel

Oto co pozostało ze starych systemów handlu, przestaje liczyć się system. Czas na relacje

Handlujecie od lat lub od roku. Zarządzacie jednym sklepem lub wielooddziałową siecią. Ulegacie kaprysom rynku, podlegacie sezonowości sprzedaży,  zarządzacie ofertą. Decydujecie o produktach, staracie się przewidzieć trendy, odgadnąć mody.  A wszystko to, aby zdobyć klienta. I utrzymać go.

Teraz bardziej niż kiedykolwiek liczy się podążanie za klientem, wychodzenie mu naprzeciw, współgranie z nim, zachwycanie go, imponowanie mu, bycie dla niego ekspertem, doradcą i … ostatnią iskierką nadziei. Liczy się wzbudzanie emocji, wszędzie tam, gdzie klient może się z wami zetknąć – online i offline, w salonie, w komórce i na tablecie.

I jeszcze jedno – trzeba budować relacje.

Co wpływa na rozwój waszej firmy, zwiększa jej konkurencyjność? Co zrobić aby rozwój był stabilny? Jak właściwie konstruować ofertę? Komu sprzedajecie swoje produkty? Dlaczego wasi klienci je kupują? Albo nie kupują? Jak komunikować, aby zwiększyć przewagę konkurencyjną?

Wasze pytania, nasz problem – badawczy, analityczny, strategiczny, doradczy. Spotkajmy się. Porozmawiajmy. To nic nie kosztuje.