Audyt i rekomendacje modelu obsługi klienta

Audyt i rekomendacje modelu obsługi klienta

Różnice w zyskowności biznesu dotyczyć będą coraz bardziej modelu obsługi klienta. Produkty się unifikują, ceny coraz bardziej podobne. Klucz to model obsługi klienta – zapraszamy do kontaktu, to pierwszy krok, który musisz zrobić.

Wielu managerom wydaje się, że status leadera osiągną tylko jednostki wybitne. Nic bardziej mylnego i dołującego #leadership

Daj swoim klientom 100% satysfakcji!

Porozmawiajmy

Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie wskazanych w zgłoszeniu danych osobowych w celach marketingowych. Przekazuję dane osobowe w sposób dobrowolny. Jestem świadomy, że mam prawo dostępu do treści podanych danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest Bizlab Bartosz Zamirowski.