Geolokalizacja punktów handlowych

Analiza rynku

Gdzie jesteś potrzebny?

Jak wybrać miejsce, w którym popyt na produkty lub usługi Twojej firmy będzie największy.

Namierz klienta!

Zanim przejdziesz działania...

Jeśli planujesz stworzyć sieć punktów handlowych, zacznij od przygotowania właściwego planu! Wykorzystaj w tym celu najnowsze technologie oraz WiFi!

Geolokalizacja punktów handlowych

Czyli gdzie są Twoi klienci?

Namierz swoich klientów! Im więcej informacji zdobędziesz, tym łatwiej będzie Ci dotrzeć do finalnego odbiorcy.

W życiu musisz być rekinem, jeśli nie chcesz żeby dopadły cię inne rekiny.

Wykorzystaj wszystkie sposoby dzięki którym dotrzesz do klienta zanim zrobi to konkurencja.

Wykorzystaj usługi geolokalizacji w smartfonie klienta, by przedstawiać mu ofertę Twojej firmy, gdy znajdzie się w jej pobliżu!

Porozmawiajmy

Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie wskazanych w zgłoszeniu danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem Promocji oraz postępowania reklamacyjnego w Promocji. Przekazuję dane osobowe w sposób dobrowolny. Jestem świadomy, że mam prawo dostępu do treści podanych danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest Organizator, tj. spółka Selena SA z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Wyścigowa 56E, 53-012 Wrocław), wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000112580, numer NIP 894-000-55-23.