Retencja klienta – czas klientów lojalnych

Wierny Klient

Czyli klient powracający

Metody i narzędzia pozwalające na budowanie silnej relacji z klientem.

Działania Posprzedażowe

Kluczem do sukcesu

Ważna jest nie tylko sama sprzedaż. Działania posprzedażowe pozwolą firmie na stały dochód i budowanie solidnej marki.

Retencja klienta

CZAS KLIENTÓW LOJALNYCH

Geoffrey Gitomer powiedział: „klient usatysfakcjonowany się nie liczy – czas na klienta lojalnego”. Rzeczywiście, zdobycie lojalnego klienta ułatwia pracę, obniża koszty funkcjonowania biznesu.

Nie może być to zestaw działań „ad-hoc” tylko przemyślany mechanizm, oparty między innymi na efekcie „wow”. Zatrudnij nas do produkowania klientów lojalnych dla twojej firmy!

Porozmawiajmy

Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie wskazanych w zgłoszeniu danych osobowych w celach marketingowych. Przekazuję dane osobowe w sposób dobrowolny. Jestem świadomy, że mam prawo dostępu do treści podanych danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest Bizlab Bartosz Zamirowski.