
Doradztwo
Retencja klienta – czas klientów lojalnych
Retencja klienta – czas klientów lojalnych


Wierny Klient
Czyli klient powracający
Metody i narzędzia pozwalające na budowanie silnej relacji z klientem.

Działania Posprzedażowe
Kluczem do sukcesu
Ważna jest nie tylko sama sprzedaż. Działania posprzedażowe pozwolą firmie na stały dochód i budowanie solidnej marki.
Retencja klienta
CZAS KLIENTÓW LOJALNYCH
Geoffrey Gitomer powiedział: „klient usatysfakcjonowany się nie liczy – czas na klienta lojalnego”. Rzeczywiście, zdobycie lojalnego klienta ułatwia pracę, obniża koszty funkcjonowania biznesu.
Nie może być to zestaw działań „ad-hoc” tylko przemyślany mechanizm, oparty między innymi na efekcie „wow”. Zatrudnij nas do produkowania klientów lojalnych dla twojej firmy!
Porozmawiajmy
Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!
"Bez względu na to jak świetna jest strategia, zawsze powinieneś patrzeć na rezultaty."
Winston Churchill
dla ciebie
dla biznesu
menu główne