Retencja klienta – czas klientów lojalnych

Wierny Klient

Czyli klient powracający

Metody i narzędzia pozwalające na budowanie silnej relacji z klientem.

Działania Posprzedażowe

Kluczem do sukcesu

Ważna jest nie tylko sama sprzedaż. Działania posprzedażowe pozwolą firmie na stały dochód i budowanie solidnej marki.

Retencja klienta

CZAS KLIENTÓW LOJALNYCH

Wierny klient to skarb - nie od dziś wiadomo, że najlepszą reklamą jest rekomendacja. Zadbaj o klientów, a następni zgłoszą się do Ciebie sami.

W życiu musisz być rekinem, jeśli nie chcesz żeby dopadły cię inne rekiny.

Zbuduj właściwy system komunikacji z klientem. Na bieżąco monitoruj jego zadowolenie z produktów i usług. Nie wahaj się zdawać pytań.

Pomożemy Ci przygotować strategię działania nastawioną na klienta lojalnego.

Porozmawiajmy

Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie wskazanych w zgłoszeniu danych osobowych w celach marketingowych. Przekazuję dane osobowe w sposób dobrowolny. Jestem świadomy, że mam prawo dostępu do treści podanych danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest Bizlab Bartosz Zamirowski.