Zarządzanie Call Center / Contact Center

Zarządzanie Call Center / Contact Center

Pomożemy ci opomiarować twoje CC, usprawnimy pracę konsultantów, team leaderów, pomożemy odkryć na nowo siłę skryptu rozmowy, ale takiego kreatywnego, które zaangażuje Gen Y&Z, do tej trudnej pracy. Jako skutek uboczny sprawimy, że twoi klienci zaczną rozmawiać z konsultantami, a nie rozłączać rozmowy i straszyć RODO!

Prawdziwym leaderem zostajesz metodą prób i błędów, latami. NIe zawsze się udaje, chyba że ktoś Ci pokaże jak to zrobić właściwie.

Porozmawiajmy

Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie wskazanych w zgłoszeniu danych osobowych w celach marketingowych. Przekazuję dane osobowe w sposób dobrowolny. Jestem świadomy, że mam prawo dostępu do treści podanych danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest Bizlab Bartosz Zamirowski.