
dla biznesu
Obsługa klienta
zapoznaj się z naszą listą Treningówdla twojej firmy
Obsługa klienta może być męczarnią, dla każdej ze stron, może też być zyskownym i zapadającym w pamięć kontaktem. Pomożemy ustanowić ci standardy obsługi klienta demolujące konkurencję.

iCare Model
Ken Blanchard stworzył ciekawy model: iCare. A my potrafimy go wdrażać i spowodować, by klienci poczuli się dobrze w kontakcie z twoją firmą i co najtrudniejsze – w kontakcie z twoim pracownikiem.
zobacz więcej
Trudne chwile z klientem
Działy obsługi klienta mogłyby być traktowane jak oddziały specjalne, no co najmniej oddziały specjalnej troski. Reklamacje, niezadowolenie klienta przybiera czasami formę vendetty i ciągu bitew rozgrywanych na forach internetowych.
zobacz więcejTo prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.
Nelson Boswell
dla ciebie
dla biznesu
menu główne