iCare model

Filary iCare

Poznaj podstawy modelu i zbuduj relację z klientem

Jakie znaczenie mają Idealna obsługa, Kultura służenia, Troskliwość, Wrażliwość i Inicjatywa.

Zadowolony klient wraca

Zatroszcz się o klienta

Zadbaj o zadowolenie potencjalnego i obecnego klienta. Dowiedz się, jak to zrobić tak, by przynieść Twojej firmie zyski.

iCare model

Dowiedz się czym jest i jak go wdrożyć

Szkolenie, którego tematem jest iCare model pozwoli Ci na obsługę klienta na najwyższym poziomie.

W życiu musisz być rekinem, jeśli nie chcesz żeby dopadły cię inne rekiny.

Uważasz, że jesteś dobry? Z nami będziesz NAJLEPSZY!

Zdobądź solidną wiedzę, dzięki której będziesz potrafił budować skuteczne i długotrwałe relacje nawet z najtrudniejszymi klientami.

Porozmawiajmy

Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie wskazanych w zgłoszeniu danych osobowych w celach marketingowych. Przekazuję dane osobowe w sposób dobrowolny. Jestem świadomy, że mam prawo dostępu do treści podanych danych osobowych oraz prawo żądania ich poprawiania. Administratorem danych osobowych jest Bizlab Bartosz Zamirowski.