
Obsługa klienta
iCare model
iCare model


Filary iCare
Poznaj podstawy modelu i zbuduj relację z klientem
Jakie znaczenie mają Idealna obsługa, Kultura służenia, Troskliwość, Wrażliwość i Inicjatywa.

Zadowolony klient wraca
Zatroszcz się o klienta
Zadbaj o zadowolenie potencjalnego i obecnego klienta. Dowiedz się, jak to zrobić tak, by przynieść Twojej firmie zyski.
iCare model
Dowiedz się czym jest i jak go wdrożyć
Szkolenie, którego tematem jest iCare model pozwoli Ci na obsługę klienta na najwyższym poziomie.

W życiu musisz być rekinem, jeśli nie chcesz żeby dopadły cię inne rekiny.
Uważasz, że jesteś dobry? Z nami będziesz NAJLEPSZY!
Zdobądź solidną wiedzę, dzięki której będziesz potrafił budować skuteczne i długotrwałe relacje nawet z najtrudniejszymi klientami.
Porozmawiajmy
Masz pytanie na temat tego szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać Ciebie.
Dale Carnegie
dla ciebie
dla biznesu
menu główne