zapoznaj się z naszą listą Treningówdla twojej firmy

„Sale is a science!"

Tak, sprzedaż to nauka. Czas na wiedzę o sprzedaży opartej na psychologii behawioralnej i nowoczesnej technologii. Koniec z oldschoolem w sprzedaży, prostackimi manipulacjami, czas głębokie relacje człowieka z człowiekiem. Czas na warsztat z Bizlab.!

Bizlab Master of Sales

Bizlab Master of Sales to 6 warsztatów, dla firm i handlowców, którzy chcą korzystać z aktualnego dorobu nauki Sprzedaży, bo sprzedaż to Nauka.

zobacz więcej

    BizCall

    Telefon w handlu nie umarł, tylko korzystanie z niego jest umiejętnością wymagającą wiedzy i kilku…kilkunastu…ok kilkudziesięciu strategii komunikowania wartości w rozmowie telefonicznej B2B.

    zobacz więcej

      Big Idea & Pitch

      Ciekawe: jak przychodzi co do czego to handlowcy nie potrafią precyzyjnie i skutecznie powiedzieć co robią oni sami oraz ich firma, by ktoś chciał się zainteresować. Biznesowy „podryw” – pitch bardzo przydaje się podczas każdego spotkania networkingowego.

      zobacz więcej

        O co KAM'on?

        „A ja jestem Key Account Managerem i się pytam…o co chodzi!” W tej robocie przyszedł czas na superprofesjonalistów, czyli KAMów na „level’u hard!”. Na tych warsztatach zrobimy pełen upgreade twoich umiejętności!

        zobacz więcej

          Lead Hunt – zdobyć rynek

          Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe i zamieniać je w realny zysk dla Twojej firmy.

          zobacz więcej

            Magia pierwszego i ostatniego wrażenia.

            Pierwsze wrażenie jest jak matka – tylko jedno! Od tego jak potrafisz używać magii zależy dużo więcej niż od twojej oferty (która jest wystarczająco dobra by zdobywać klientów) – trzeba tylko wiedzieć jak używać Magii. Czy wiesz, że jesteś „tak dobry jak twój ostatni kontakt z klientem”? Pomożemy ci utrzymywać ostatnie wrażenie na najlepszym poziomie magii (ze świata Mugoli można dodać).

            zobacz więcej

              CEO deals – interesy na topie

              Z prezesem, czy dyrektorem trzeba rozmawiać hmm, trochę inaczej niż z pracownikami na najniższych szczeblach. Jeżeli wiesz jak, to zrobisz „deal” łatwiej niż z kimś kto i tak musi dostać „zgodę taty”...

              zobacz więcej

                Supermoc pierwszego wrażenia.

                Nie jesteś superbohaterem? Uzbrojony w narzędzia psychologii behawioralnej staniesz się bohaterem, no co nie kusi cię? Supermoc posiądziesz na superwarsztacie!

                zobacz więcej

                  PeakSell

                  To warsztaty dedykowane obsłudze klienta B2C, szczególnie przez pokolenie Y i Z, które najczęściej obecnie jest spotykane w kasach, czy za „ladą” stacji benzynowej, sklepu w centrum handlowym...

                  zobacz więcej

                    Punch – systemowa obrona ceny.

                    Mike Tyson powiedział „każdy ma jakiś plan, dopóki nie dostanie w łeb!”. Obrona ceny to działanie systemowe, które zaczyna się od siły mentalnej handlowca – zbudujemy i wdrożymy taki system w twojej firmie

                    zobacz więcej