
Doradztwo
Bizlab: mózgi do wynajęcia / brains for hire
Nasze doradztwo to praca ekspertów-praktyków, to niezależność opinii i ochrona twojego biznesu. To wreszcie inspiracja i myślenia strategiczne na najwyższym poziomie.

Badania organizacyjne Bizlab
Badamy kluczowe obszary Firmy, i mówimy jak działa Twoja firma.
zobacz więcej
Strategia biznesowa
Strategie biznesowe zaczynamy od sesji z kluczowymi dla biznesu osobami, wspieramy ją analizami zewnętrznymi (rynek) i wewnętrznymi (firma).
zobacz więcej
Sukcesja rodzinna i technokratyczna
Badania nad sukcesją w firmach pokazują przerażające dane: Jaki % biznesów „przeżywa” sukcesję? II pokolenie: 40%, III pokolenie: 12%, IV pokolenie: 3%.
zobacz więcej
Strategia komunikacji.
Jak się komunikować, by utrzymywać i zdobywać klientów? Jak nie powielać nudnych i pustych komunikatów? Jak nie udawać nikogo kim się nie jest?
zobacz więcej
Kryzysy wizerunkowe.
Czasami zdarzy się coś, czego nie chcemy. „Rozlane mleko” – szczególnie w Internecie wymaga profesjonalnego wsparcia.
zobacz więcej
Retencja klienta – czas klientów lojalnych
Geoffrey Gitomer powiedział: „klient usatysfakcjonowany się nie liczy – czas na klienta lojalnego”.
zobacz więcej
Wzrost efektywności działu sprzedaży
Dział sprzedaży – skomplikowany i kluczowy temat, prawda?
zobacz więcej
Audyt i rekomendacje modelu obsługi klienta.
Różnice w zyskowności biznesu dotyczyć będą coraz bardziej modelu obsługi klienta.
zobacz więcej
Feasibility studies & business plan
Zanim wydasz pieniądze: sprawdź, policz, przeanalizuj, czepiaj się, szukaj rozwiązań, analizuj rynek, sprawdź ilu masz dostępnych klientów, naucz się „kill your baby” – nie przywiązywać się do swoich pomysłów, uciekaj od heurystyk…możemy wyliczać tak w nieskończoność.
zobacz więcej
Geolokalizacja punktów handlowych.
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – oto trzy najważniejsze rzeczy w sieci sprzedaży. Zbudujemy magiczne równanie, które w połączeniu z mapami geolokalizacyjnymi pozwolą umiejscowić twój punkt w… punkt.
zobacz więcej
Współpraca z franczyzobiorcami
Albo właściciele sklepów franczyzowych twojej sieci będą wyprzedzać konkurencję swoimi kompetencjami, albo ktoś ich wyeliminuje...
zobacz więcejJesteś urodzony, by zwyciężać, jednakże, aby być zwycięzcą musisz zaplanować zwycięstwo, przygotować się do zwycięstwa i oczekiwać zwycięstwa.
Zig Ziglar
dla ciebie
dla biznesu
menu główne