Bizlab: mózgi do wynajęcia / brains for hire

Nasze doradztwo to praca ekspertów-praktyków, to niezależność opinii i ochrona twojego biznesu. To wreszcie inspiracja i myślenia strategiczne na najwyższym poziomie.

Badania organizacyjne Bizlab

Badamy kluczowe obszary Firmy, i mówimy jak działa Twoja firma.

zobacz więcej

    Strategia biznesowa

    Strategie biznesowe zaczynamy od sesji z kluczowymi dla biznesu osobami, wspieramy ją analizami zewnętrznymi (rynek) i wewnętrznymi (firma).

    zobacz więcej

      Sukcesja rodzinna i technokratyczna

      Badania nad sukcesją w firmach pokazują przerażające dane: Jaki % biznesów „przeżywa” sukcesję? II pokolenie: 40%, III pokolenie: 12%, IV pokolenie: 3%.

      zobacz więcej

        Strategia komunikacji.

        Jak się komunikować, by utrzymywać i zdobywać klientów? Jak nie powielać nudnych i pustych komunikatów? Jak nie udawać nikogo kim się nie jest?

        zobacz więcej

          Kryzysy wizerunkowe.

          Czasami zdarzy się coś, czego nie chcemy. „Rozlane mleko” – szczególnie w Internecie wymaga profesjonalnego wsparcia.

          zobacz więcej

            Retencja klienta – czas klientów lojalnych

            Geoffrey Gitomer powiedział: „klient usatysfakcjonowany się nie liczy – czas na klienta lojalnego”.

            zobacz więcej

              Wzrost efektywności działu sprzedaży

              Dział sprzedaży – skomplikowany i kluczowy temat, prawda?

              zobacz więcej

                Audyt i rekomendacje modelu obsługi klienta.

                Różnice w zyskowności biznesu dotyczyć będą coraz bardziej modelu obsługi klienta.

                zobacz więcej

                  Feasibility studies & business plan

                  Zanim wydasz pieniądze: sprawdź, policz, przeanalizuj, czepiaj się, szukaj rozwiązań, analizuj rynek, sprawdź ilu masz dostępnych klientów, naucz się „kill your baby” – nie przywiązywać się do swoich pomysłów, uciekaj od heurystyk…możemy wyliczać tak w nieskończoność.

                  zobacz więcej

                    Geolokalizacja punktów handlowych.

                    Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – oto trzy najważniejsze rzeczy w sieci sprzedaży. Zbudujemy magiczne równanie, które w połączeniu z mapami geolokalizacyjnymi pozwolą umiejscowić twój punkt w… punkt.

                    zobacz więcej

                      Współpraca z franczyzobiorcami

                      Albo właściciele sklepów franczyzowych twojej sieci będą wyprzedzać konkurencję swoimi kompetencjami, albo ktoś ich wyeliminuje...

                      zobacz więcej